apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


25 Oktober 2009

kesan taman tema gambang

teka.. teka.. gambar apa kat bawah nie..????








aduhhhhsss… kesan nyer sama seperti aku gi kat sg lembing.. ingat tak..?? ingat tak..?? kalau tak ingat kena gi kat [sini] sama jer kesan nyer… arh..!! malas lah nak cerita tengok gambar ajer lah yer…!! kulit sensitive… tapi tak lah seteruk kat sg lembing mungkin sebab kat gambang waterpark ni masuk berbayor jadi kurang lah sikit kesan nyer…!! he..he..he…

NOTA KAKI KUKU KAKAK KU KAKU : TIDAK DIKETAHUI.. MUNGKINKAH INI BARU SAHAJA PERMULAAN UNTUK PENGELUPASAN AWAL KULIT KEPALA KU..!! arhhh..!!! CAM ULOR PULOK BERSALIN KULIT.. LEPAS NIE BERTAMBAH CANTIK LAH KULIT AKU… X YAH GI SPA UNTUK BUANGKAN SEL KULIT MATI…