apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


15 Jun 2009

en. joy

en. joy…? sape encik joy nie!!! bukan encik ju joylah, tapi enjoy!! enjoy giler hari nie.. sebab bosh hj ahmad cuti sampai sebulan khamis ni.. jadi kalau kucing tak ada.. tikus nie dah boleh berkaraoke menari.. he.he..he… pagi2 lagi dah g bandar kuantan pekan.. g sarapan.. makan pulut kuning beb.. tempat baru. erm.. rasa kenikmatan.


lepas sarapan tu balik2 opis atas meja aku ada 2 bekas makanan. erm.. makanan dari pn ajilah.. baru balik umrah.. ayam kurma, kacang2 dan air zam2.. bukan air zamri tau.. lepas tu ada pulak ole2 dari sana (minyak dagu attar + tasbih).. thanks pn ajilah.. tak terfikir pun tapi dah ada, alhamdullilah.. rezeki jangan di tolak.. erm.. tarik..tarik..


hum.. nak dijadikan cerita, murahnyer diri rezeki aku nie.. lepas tu datang pulak pn zalikokoko... antar kad jemputan untuk makan malam sempena meraikan ajk majlis konvensyen yang berpoya bertugas tempoh hari.. rasanya tak dapat g kot sebab tak de aweks geng, lagi pun apa lah jasa aku sangat masa konvensyen nie.. setakat buat design tag (tu pun ciplak en hasbi punya gambar) dan jaga buku tetamu tak diundang kehormat..


actually, kesihatan aku tak mengizinkan.. sejak seminggu lalu.. erm.. something wrong going someway.. he.he..he.. malam2 jer dia buat hal.. tapi tak pe maybe ada hikmah disebalik semua ini.. nak ker aku cerita apa yang terjadi…? erm.. biarlah rahsia…. nanti dah sihat2, ada peluang aku tulis yer.. doa2 kan aku sihat seperti biasa..