apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


24 Jun 2009

WORK IN PROGRESS vs SISIH

pada mulanya elok ajer aku niat pose semalam.. tapi terkandas jua pose aku dek kawan2 ajak g minum pagi.. aku tak kisah lah sebab semalam pun niat jer nak pose 1 Rejab tapi dah agak dah mesti tak lepas nyer posa.. jadi tulah lain kali, nak pose tu en. zali kena niat yang betul.. barulah ada keberkatan.. nie niat pun dah macam tak betul macamana..? sapa nak jawab..?


ha.. ngin aku… balik2 gi minum jer dapat stiker (SISIH) hum.. hampeh tul.. memang payah nyer nak berurusan ngan manusia.. kalau berurusan ngan benda lagi senang.. perkara yang utama bagi aku biarlah semuanya senang.. senang nak jumpa bila nak cari.. senang nak cari bila nak perlu.. senang nak perlu bila nak guna.. senang nak guna bila nak jumpa.. tempat dan lokasi biarlah pada kesenangan tuan punya barang..


lagi satu orang yang menampal tu pulak macamlah bagus sangat.. ko ingat ko bagus sangat ke..? setakat kerja nak cari salah orang tu tak de mak..na nyer.. tahu lah semua orang bekerja.. kalau ko nak tahu kedudukan yang perlu disisih tu memang dah lama macam tu.. selama nie tak ada pulak tangan yang gatal nak menampal.. kenapelah hari nie tangan ko tu yang gatal sangat… opss mungkin selama nie orang lain yang check kot.. tak pe lah aku maafkan.. sebab nie memang tanggungjawab ko kan…


rasanya dalam sibok-sibok ko menampal tu, tak ke ko pulak nampak satu tag yang aku letak lebih besar dari tag SISIH ko tu… berbunyi W.I.P (WORK IN PROGRESS).. mungkin lah tag aku tu tak semerah tag ko kan.. erm.. itu aku maafkan.. erm.. yang ini pun aku maafkan sebab mungkin ko pun tak tahu tempat aku ni memang menjadi tumpuan kepada “manusia2” mencari apa2 jua peralatan ataupun bahan dan kadang kala ada pulak yang duduk kat tempat aku nie macam tempat sendiri..


keadaan kat ruang aku nie pun kalau ko nak tahu banyak harta persendirian dari harta pejabat.. jadi paham2 jer lah yer kalau tak de tempat yang sesuai nak letak barang2 tu… mungkin ini juga ko tak tahu.. jadi terpaksalah aku maafkan ko sekali lagi… tapi harus diingat lain kali fikir dulu sebelum ko tampal apa2 stiker… kalau masa tu juga ko masih lagi tampal… tiada maaf bagimu..