apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


12 Jun 2009

koperasi vs memanah (2day)

2day nie bermaksud 2 day or today.. mana2 pun boleh lah.. sebab cerita semalam pun nak gak aku masuk hari nie.. semalam punye cerita en nash g RTM ambil cek wakil dari pihak koperasi ikm RM 45k.. hebat giler.. banyak2 orang en nash gak yang kena jadi wakil.. pengerusi koperasi ke..? he.he.. lepas balik tu aku ngan fahmilah buat kerja gila.. konon2 en nash terima cek dari hj ahmad siap ambil2 gambar lagi..


today hari penutup konvensyen yang dah berlangsung dari rabu lepas.. sempat gak aku risik2 kawan2 aku kat kktm/ikm lain.. en suhaimi.. opss sir suhaimi., aku jumpa student ko, hum.. garang giler bunyi nyer ko kat sana yer.. erm.. tengok lah sampai ke tak salam aku yang aku kirim tu.. he.he..he… en. saad bin yon, en alan, en najib dan lain2 semua nya aku risik.. tapi so far kan, kita serupa.. jangan bagi kita nie satu institusi jer.. kalau satu institusi mahu jahanam pengurusan dan student2.. g kursus pun dah merapu!! he.he..he.. masih ke korang ingat..? apa jer kesempatan yang ada kita sapu kan.. ada jer idea2 giler yang kita buat kan..


oh yer.. ucapan tahniah juga untuk pasukan memanah mara negeri Pahang kerana telah menjadi Johan acara berkumpulan lelaki.. en. mie masod salah sorang pemain.. nie dia gambar lepas kejohanan.. hum.. ada pulak sesi pemberian semula piala kat opiz nie.. maka, kerja gila seumpama ini, aku ngan fahmi punya idea lah…

bergambar pada hari isnin 15-06-09


hum.. letihnya mamat nie memanah yer… but, berbaloiiiii…..