apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


27 Jun 2009

saga

papa ku pulang dari kota..

papa ku belikan kereta..

kereta saga warna kelabu..

boleh ku tumpang ke ikm tsya..

pon 9x..

kereta saga papa ku berbunyik..

marilah teman mari naik...

boleh ku bawa jumpa papa ku!!



tengahari nie tiba2 jer telefon my wife berbunyi.. sister in law aku tepon.. erm.. dia kata nak datang umah.. apa lagi terkejut beruk lah aku… beruk pun tak terkejut macam aku.. mahu tak nyer.. tak ada apa2 angin rebut tiba2 jer nak datang.. jenuh bermain dalam fikiran aku kenapa lah nak datang.. bukan tak sudi tapi agak musykil, tak kan sebab barang yang cik jah mintak tukar nak di antar semata2, padahal bila2 pun boleh bagi *pos pun boleh..



ada juga terfikir, ada ke sedara mara belah cik jah nak daftar kat institusi ni.. terus ler aku ngan cik jah dok stand buy by beli barang nak masak.. kira2 jam 5.30 sampailah sebuah kereta proton saga 1.3.. ku amat2 ti rupanya ayah cik jah dan family sampai.. sudah tukar..? bukan tukar lah tapi tambah kereta.. erm.. terjawab lah segala persoalan.. kenapa mereka nak datang.. test drive katanya dungun-pekan…