apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


09 Jun 2009

senat @ silat

msg dr gadis bini orang : dlm 9.45 blh dtg ke blk mesy. ok


hum.. jam 9.45 lah senat aku.. sebelum masuk bilik mesyuarat tu sempat lagi lect. archy nie dok berpossing2 nie ha.. gambar sekitar lobi lama yang menjadi tempat pentadbiran suatu ketika dulu..


masuk ajer bilik tu.. terus jer bermesyuarat.. pandangan pertama kat screen tu tertera beberapa nama pelajar yang mendapat anugerah pengarah… hum.. ada gak student archy yang dapat anugerah tu.(3.50 ke atas).


mula lah operasi menyemak satu persatu subjek.. yang pertama sekali yang kena.. aku lah.. sebab ada student aku gagal.. memang aku gagalkan sebab dia tak hantar tugasan.. oleh sebab ko dah menyusah kan aku.. jadi minta maaf lah.. ko kenalah ngulang subjek aku.. kalau ko nak tahu.. subjek aku nie lah yang mencacatkan slip periksa ko sebab yang lain ko lulus.. kejam ke aku?? ko nyusah kan aku tak kejamm ke..? lu pikir lah sendiri…


lepas tu giliran en nash, pn ros dan pn sue bersilat mempertahankan diri.. perlu ke nak pertahankan student yang menyusahkan kita..? sesungguh nyer memang patut pun korang gagal beb..! so far apa yang dah di putuskan mesyuarat semalam telah diterima…


oh yer.. satu perkara yang menghairankan ialah % pengajian am meningkat pulak semester nie.. hanya sorang jer gagal.. bila dicari2 punca kegagalan tu.. rupanya datang dari aku ler, subjek komputer… he.he..he…


bagi subjek teknikal.. 3 orang yang gagal.. memang problem student nie.. tapi kan korang yang buat masalah.. jadi tanggung lah sendiri..