apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


18 Julai 2009

gotong-royong perdana sempena 5’s’


hum.. malas nyer nak gi kerja hari ni (maklum ler hari sabtu sepatutnya bercuti) nasib baik hari nie bukan nyer kerja sepenuh masa.. ada pulak kerja separuh masa… kerja nya mengemaskini apa2 yang patut mengikut zon masing2.. pagi di mulakan dengan perhimpunan serta amanat2 yang perlu kepada student.. pastu kenalah gi kemas2 kat zon2 yang di tetapkan..


gambar sekitar perhimpunan pagi


aku pun kena lah juga.. erm.. jadi tempat aku yang kena tampal stiker sisih tu dah ler aku kemas (dengan keadaan yang dibantu oleh student sambil dipantau oleh ketua kursus) jadi kalau kali nie kena tampal gak.. erm.. mungkin anda yang menampal akan turut menjadi glamour seperti mamat ini..


tak de makk na nyer sebelum dan selepas

orang yang berbeza tapi mempunyai persamaan double ‘A’


oh yer.. dalam sibok2 nak mengemas nie.. ada opis aku dah bertukar (transform) menjadi tadika lah pulak.. mana x nyer.. pengasuh anak masing2 x buka ler hari sabtu.. maka nyer kena lah berangkut ke opis.. bukti nyer..


meriah giler.. kanak2 nie gi opis


opss.. yang ini bukan ke opis yer.. yang ni ke kenduri


kenduri kahwin nurul aini


petang pulak ada jemputan kenduri staff sekerja, maka nyer kena lah gi.. hidup bermasyarakat kan,, erm.. gi pun dah agak lewat kira2 dekat jam 3 petang gak lah.. sebabnya.. lepas balik dari opis kenalah mandi2 dulu.. baru lah sedap badan nak gi jamu kan.. seperti biasa.. en fahmi lah rakan sekenduri.. hum.. lepas kenduri terus en fahmi nie kuantan menjerit jadinya kena lah gi dua buah kereta… cerita pasal kenduri nie.. nak tengok muka pengantin…?


ni bukan pengantin tau.. nie auw ek kat sana..


nak tengok gambar pengantin tak..? nie dia rupanyer..


alamak..!! tak nampak pulak gambar pengantin lelaki..


ni dia gambar kedua-dua mempelai..


semoga berbahagia sepanjang hayat


dalam keadaan orang yang nak makan kenduri ni, ada pulak karaoke kampong.. hum.. sempat gak lah aku snap gambar artis yang tak berapa nak jadi artis tu.. sumbengg mambengg… nasib baik lepas aku makan kalau tak tercekik ler…


lepas ni boleh gi audition kat putrajaya jer…