apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


24 Julai 2009

audit 5 ‘s’ lagi...


datang lagi juru2 audit.. hum mula2 malas nak layan tapi terasa pulak kali ni nak snap gambar juru2 audit tu untuk tatapan teman2 blogger nie.. yer lah asyik dok bercerita jer tak puas hati kan.. mesti lah nak tahu sapa dia kan.. hum.. nie dia gambar nyer…


gambar kecik gambar juru2 audit tu

gambar yang besar tu tengah dok touchƩ en fahmi


actually bukan lah touchĆ© en fahmi tapi na’asihat (lokasi sub-setor sksb).. tempat aku yang dia tampal stiker sisih dan susun hari tu dah dia tanggalkan.. mahu x tanggal, semua barang aku dah di sisih, sampai nak cari pun dah tak jumpa.. tu lah 5 ‘s’.. sisih, susun, sapu, seragam, sentiasa amal…