apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


01 Julai 2009

transformers revenge of the fallen

cerita siang hari tak menarik untuk diceritakan.. sebabnyer semuanya tidak menarik.. kenapa tak menarik.. sebabnyer.. tak menarik lahtak menariktak menariktidak……

malam lepas maghrib dah siap2 nak g nonton wayang bersama “bujang trip” ke kuantan.. en. mad dah dilantik sebagai ajk pengangkutan makanya, harus lah dia kena gi pick up dari satu check point ke check point yang lain dengan myvi oren sampailah cukup orang. tiket…??? fahmi yang pegang.. kebiasaan pengurusan masa cukup efisien, sampai2 jer ngam2 movie start tapi sebelum tu sempat lagi post.. depan poster.. gambar pun kabur jer sebab dah nak cepat2 masuk pintu bilik tayangan tu…

balik pada dari mega mall tu kena lah gi makan dulu.. maklum ler orang2 bujang sure lapor perut jika nak di bandingkan dengan orang yang makan dah tersedia di umah… jadi gi lah makan2 kat area stadium. erm.. kira2 jam 1.30 pagi gak lah sampai kat umah.. berapa bintang nak bagi yer.. erm.. kena lah tanya kaki wayang.. aku..? berapa pun jadik.. sebab bagi aku sekali sekala boleh keluar ngan teman2 di luar pada waktu pejabat sudah memenuhi misi..