apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


22 Julai 2009

salam perpisahan (en hamdan)


hari ini merupakan hari terakhir en hamdan dari kursus kimpalan akan menamatkan perkhidmatan dalam MARA (bersara), petang ada majlis bacaan doa selamat area bangunan pentadbiran lama (dekat punch card) sebelum beliau “punch card” kali terakhir.. erm.. sebenarnya, aku tak lah rapat.. tak biasa pun berurusan ngan beliau.. tapi sebab beliau x de pun buat hal ngan aku.. so aku ok jer.. x de lah nak boikot majlis2 seumpama ini.. hum.. maka, ramailah berkumpul di perkarangan punch card untuk majlis tersebut, nie aku dapat gak snap beberapa keping gambar..


berakhir sudah perkhidmatan beliau dengan MARA, kesan daripada majlis tersebut bersusun lah kereta2 yang hendak keluar dari institusi ini sebab nyer semua kakitangan dah berkumpul.. dan semua kakitangan dah punch card nak balik dan semua kereta nak keluar dalam satu masa maka jem depan pintu pagar utama ler… (nasib baik palang automatic dah jahanam kalau tak lagi orang marah) buktinyer..