apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


14 Julai 2009

5’s’ lagi….


kena lagi aku…!! di sebab kan kedegilan aku untuk tidak menyisisihkan barang2 yang perlu di sisih makanya, aku dah dapat lagi satu stiker sisih yang kini aku telah mengumpul 2 stiker di tempat yang sama… pelik gak perlu ke sisih barang yang perlu… erm.. kompius aku.. tapi nak buat cam mana.. biarkan.. kalau ko rasa stiker ko berlebih bagi jer kat aku.. jangan sampai aku yang tampal sendiri..


depan makmal computer “agak2 siapa lah yang kena sisih kan?”


depan setor “barang nie baru jer.. tumpang letak dah kena..”


yer.. dalam dok asyik2 cerita pasal sisih.. dapat gak aku stiker susun pulak.. kali nie kat tempat lain.. (area kawasan aku gak) nak lah korang tengok lah sendiri apa yang mereka tu dah buat kat tempat aku… dan aku.. masih seperti dulu.. masih berdegil…!!


kat tempat aku sure lah spt dulu dan tambah satu lagi.. susun pulak beb!!