apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


12 September 2009

membeli juadah berbuka di luar


selalunyer.. pada kebiasaan nyer.. juadah berbuka akan disediakan oleh cik jah.. cuma kalau rasa2 nak meriah sikit dengan kueh mueh kenalah gi bazaar ramadhan.. itu pun jarang2.. bukan kadang2 tau… di sebabkan hari ni ni seharian aku menguruskan cicakcar aku untuk di service di tambah pula dengan berjalan2 di bandar kuantan.. dan dengan kesuntukan masa serta keperihatihan terhadap isteri, aku membuat keputusan untuk membeli ajer juadah berbuka… hum.. nasi jer lah balik umah cik jah masak yer.. x sangka pulak sampai air pun kena beli.. hehehe… nie lah dia senarai juadah berbuka untuk hari ini tidak termasuk pengat pisang dari wan ngan hasbie serta nasi putih yang cik jah masak kay… yang tu percuma tiada harga cuma kasih sayang kay.. thanks Q very much..!!