apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


06 Oktober 2008

1st day after cuti aidilfitri

hari pertama masuk opis selepas cuti hari raya aidilfitri…

tak ramai yang mulakan kerja, ada yang bersambung cuti untuk lepak2. lepas sebok bertungkus lumus antor anak2 ke sekolah atau kolej.. yang tinggal nie pun yang rasanye kurang tanggung jawab.. bukan tak bertanggung jawab tapi kureng lah sikit…

itu hal nyer rakan2 sekerja…

student, budak2 atau pelatih2 janganlah cerita dah macam tikus menari2 bila kucing tak de..

ok lah untuk hari pertama nie.. aku lebih tertumpu untuk buat hal sendiri, malas nak cara hal orang.. aku rasa banyak lagi benda yang patut aku buat untuk memajukan diri… bukanlah diri ini x maju.. cuma perut jer yang dah makin maju lepas aidilfitri ni, jadi kenalah maju seiringan dengan tugas harian..