apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


19 Oktober 2008

le tour de’ perak last day

pagi nie aku meneruskan operasi tangkap gambor student2 aku yang lewat bangun subuh.. student aku pun dah pandai.. nampak ajer aku pegang camera terus dia orang bangun..
hari ni hari terakhir lawatan, on the way balik kami sempat gak g teluk intan untuk melihat satu bangunan yang pelik tapi kukuh.. bangunan tu tak beberapa tegak, condonglah tu… lepak lebih kurang 1 jam sambil round2 town tu. kami meneruskan perjalanan yang agak lama untuk kembali ke tempat asal..
perjalanan kami agak jauh.. dalam perjalanan tu kami dihiburkan dengan beberapa tayangan cd, ada ke patut salah satu cd tu ada klon aku.. student akulah yang kata, aku ngan aflin sauki cuma scale ajer lain. yang lain sama… cerita sepi..

jam 7.30mlm sampai… macam sireh pulang ke ganggang..

malam tu my heart jemput aku kat opis, aku berkain pelikat jer malas nak tukar2 lepas sembahyang maghrib, bukan nak g mana pun nak balik umah jer… tiba2 jer my heart datang ngan pakaian yang agak menarik.. dia nak ajak aku g bandar nak g beli tudung pale.. mak ai harga rm 40 beb.. nak wat cam mana dah berkenan kenalah layan… pas tu barulah sampai umah..

di rumah aku keluarkan semua sekali apa yang aku bawak balik.. aku mula agih2 kan barang2 yang nak bagi kat orang2 tertentu serta my heart, nampak dia gembira sangat.. aku cukup gembila apabila melihat dia gembira.. itulah nilai yang tak dapat ditukarkan dengan harga sehelai t-shirt yang tak seberapa… melihat kegembiraan nya.