apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


20 Oktober 2008

the day after le tour de’ perak

masuk2 opis jer my boss dah mengamuk… mana tak nyer ada orang sudah bakar line.. orang yang selama ini bercerita, berkata tentang kepakaran menguruskan student telah menyalahkan masa, program, serta orang lain kerana tidak berupaya menguruskan student, kira2 dah macam o.k.u dah…
orang lain pun mengalami masalah yang sama tapi tak lah kecoh sangat..

aku buat tak tahu jer.. kadang2 aku sampuk gak kasi line lagi panaz… saje2 jer. tapi bila aku perli atau cakap pun kadang2 tu bukanyer paham.. aku peduli apa, yang nyata esok aku dah start cuti.. sampai lah sehari lepas deepavali, aku nak g tulong mentua aku buat persiapan kenduri nikah adik aku.. konon jer lah..

partner aku yang g lawatan sama aku tak datang pulok hari nie.. barang yang kita orang beli untuk opis ada kat dia.. so esok jer lah rakan sekerja makan2 yer..