apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


23 Oktober 2008

kemas umah mentua

ari ni pagi2 lagi aku dah bangun.. kemas laman umah mentua aku, maklum le dia nak dapat menantu sorang lagi.. kira2 aku lah yang kena tolong2.. ikhlas beb.. banyak gak kena alih2 kan barang.. berat2 pulak tu.. sofa kayu cengal gred a kadang2 nampak gak sengalnyer.. meja makan batu marmar gred yang boleh buat batu cincin daa.. berat nak mampuh.. tapi nak buat cam mana layan….

Tapi mood aku petang tu angin sikit.. mana tak nyer, member yang aku harapkan buka pintu gua untuk student aku masuk buat kerja, dia tak buka.. hangin giler aku dengan student yang tepon cari aku..