apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


17 Oktober 2008

le tour de’ perak 1st day

jam 2.30pagi kami sampai kat tempat menginap intitusi. hum… aku tido ngan studentlah.. kena jaga gak student tu walaupun dah besar.. macam2 boleh jadi, dan aku kena bertanggungjawab.. ngantuk terus tido.. brother bas tido dalam bas, diaorang malas nak join.. aku pun tak kesah..
pagi2 lagi aku dah bangun.. bukan tak selesa tapi kena cepat2 gi mandi sebab takut berebut ngan student2 aku n student intitusi yang aku menginap tu bukan apa, tempat tinggal dorm tamu, tapi bilik air kongsi.. teringat pulak zaman kat vokay dulu.. sebijik beb.. cuma dulu lagi open tak berpintu. he.he..he… ni kira all right lah..
lepas tu, baru aku kejut kan student aku untuk mandi n sembahyang subuh siapa yang tak bangun tu.. akan jadi mangsa camera akulah…
progam hari nie agak padat dan tersusun, lagi pun jumaat kena kejar masa untuk sembahyang jumaat.. bermula dengan tempat pertama ke uitm sri iskandar pada belah pagi dan pada petang pula ke ikm lumut..