apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


10 Oktober 2008

opis kecoh!!


aper nie..? aku dah makin x paham dengan orang2 kat opis nie.. dah bercakap.. berborak.. bising.. dah macam bertih jagung.. orang putih kata pop corn lihatlah dunia ape nak jadi nie.. kerja makin banyak tapi masih ada lebihan masa untuk berborak... aku malas nak layan..

ada pulak mamat yang cakap ajer bagus.. naik hangin aku, dia jer yang betul semua orang x betul, banyak lah idea nya yang cukup masuk akal tapi kurang praktikal.. ada ker patut dia nak beli barang tunggu harga murah.. kalau macam tu sampai bila2 lah x dapat beli barang.. mana x nyer kalau nak beli mahal.. nak tunggu murah x tahu lah bila.. cerita pasal ekonomi macam menteri kewangan bangladesh..

bising.. sungguh bising.... topik yang bual pun macam tah pa ha pe jer..