apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


16 Oktober 2008

last day xtvt week

pagian yang indah kini sudah gelap…. mana tak nyer smpi ajer kat punch card ada satu surat serta senarai nama untuk mendengar ceramah esok.. tajuk ceramah pengurusan stress. check punya check nama aku tak tersenarai pada kursus senibina.. wow gembira aku.. tiba2 ajer tergerak hati nak tengok nama sampai habis.. tup2 nama aku ada jugak..! tapi dah masuk kategori lain pulok.. pengajian am!
erm.. tapi esok aku tak de kat sini.. kira selamatlah.. sebab petang nie aku dah bertolak ke perak mengiringi student untuk lawatan.. lantaklah apa nak jadi esok, yang penting aku kena isi boring tugas rasmi.. manalah tahu kalau2 ada pulak surat tunjuk sebab yang datang sebab aku tak g ceramah tu…
ptg nie ada majlis penutup.. untuk minggu xtvt.. bila berakhir, kursus aku dapat 4 hamper… kira oklah tu.. terro gak student berxtvt.. kira2 jam 6 ptg kami akan bertolak untuk le tour de’ perak… seramai 31 student dan 2 tenaga pengajar mengiringi termasuklah aku.. selamat tinggal tsya..