apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


21 Oktober 2008

dungun menjerit

pagi2 lagi dah bersiap2 nak balik dungun.. cuti lama gak untuk buat persiapan kenduri kawin adik ipar aku.. kad jemputan aku letakan di atas… jemput lah sapa2 yang sudi hadir atau kebetulan lalu kat area rumah in law aku…
sebelum sampai ke dungun aku singgah g services kereta dulu.. tukar lah apa2 yang patut, imbang tayar agar tidak gegar.. dan macam2 lagi lah.. lama tu dekat 2jam lebih aku kat sana.. lapor perut menunggu.. on the way balik tu g makan m’donalds kat kerteh, lama giler tak makan fast food terasa nikmat giler bila makan big mac…

biasalah nak sampai umah mentua aku banyak gak check point yang aku kena g, memenuhi amanat mak ayah aku.. contoh nyer lah sedara mara aku area kemaman, paka dan macam2 lagi.. kira2 maghrib gak lah sampai kat umah mentua aku.. mana tak nyer sekali sampai sesebuah rumah tu bersembang tak ingat…