apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


27 Oktober 2008

pulang

tajuk nie pun macam menghalau.. bukan apa, umah mentua aku nie agak clear dah… 1st dengan barang2 dah kembali ke tempat asal selepas kenduri.. 2nd sedara mara mentua aku pun dah beransur2 pulang pagi ni.. pak cu aku ngan mak chor pun sama.. yang tinggal family aku ngan pengantin baru tu ajer yang tak balik lagi.. esok baru lah aku nak balik..

pagi ni lepas tengok2 dia orang balik aku g pasar besar dungun.. erm.. sampai sana jer aku terjumpa kawan ayah aku.. nama dia deraman.. lebih mesra lagi orang panggil dia deraman ngintai.. tak tahu lah sebab apa orang panggil dia macam tu.. maybe masa kecik2 dia nie suka skodeng orang.. he.he..he…

aku nie kalau balik area dungun nie kena lah buat2 kenal orang. bukan apa, muka aku ni klon ayah aku… dah tu bila orang tengok aku sure dia orang teringat kat ayah aku.. macam rajin jumpe jer.. itu lah ayat yang biasa aku dengar.. nak2 lagi masa kenduri kat umah mentua aku ni.. aku ni tumpang glamour ayah aku jer..