apa yang saya lihat tak semestinya betul.. apa yang saya dengar tak semestinya tepat.. apa yang saya tulis tak semestinya benar..
habis tu..! kalau tahu saya salah kenapa tak nak tegur?

YouTube : [search] juzailialias

juzailialias@yahoo.com.my


13 Oktober 2008

1st day xtvt weeks

slm xtvt, seminggu bdk2 ber xtvt... kiranya relax lah para pengajar yang kurang terlibat macam mamat nie... yang penuh dengan misi n visi.. tak kurang pulak pengajar yang memberi sokongan... walau bagaimanapun sokangan turut diberikan melalui apa2 cara.. kalau dok setakat merenung dari tingkat atas nie x dapet lah nak nolong.. setakat petang nie dah macam2 acara bdk2 aku menang ada yang dapat nombor, ada tu pulak x lepas2 nak bernombor macam acara tarik tali.. mana nak larat kalau tangan tu asyik pegang pen nak banding yang tarik kabel hari.. dah tentu kalah.. cuba acara terompah gergasi, dah tentu2 dpt no 1..

tengah orang dok sebok2 bersukan nie tiba2 datang lak datin2 yang baru turun dari kayangan.. bajet nak tgk2, silakan...

alamak bini aku datang opis lah.. bukan apa, gas memasak kat umah dah habis... ni yang nak kena g kedai beli baru ni... kalau dok alamat dok berbuka pose lah aku ni...
ok lah stop kat sini dulu yer.. bila2 sambung pulak lah yer..